1. SPOTYKAMY SIĘ
a. Analizujemy potrzeby
b. Opracowujemy ofertę
c. Podpisujemy umowę
2. WSPÓŁPRACUJEMY/KONSULTUJEMY
a. Przeprowadzamy audyty sprzętu i oprogramowania
b. Zaczynamy współpracę
c. Konsultujemy i doradzamy
3. PEŁNIMY NADZÓR IT
a. Obsługujemy zapytania i zgłoszenia
b. Modyfikujemy i udoskonalamy procesy
c. Wdrażamy nowe rozwiązania
4. ROZWIJAMY/WPROWADZAMY DZIAŁANIA PROAKTYWNE
a. Monitorujemy systemy
b. Raportujemy i przedstawiamy wyniki
c. Proponujemy i wprowadzamy udoskonalenia
FAQ
1. Jaka jest nasza stawka godzinowa?
Wysokość opłaty jest związana z przydziałem danego specjalisty do Twojego projektu. Każdy projekt traktujemy indywidualnie, po szczegóły zapraszamy do kontaktu.
2. W jakich technologiach pracuje SANDS?
Korzystamy z najbardziej aktualnych systemów i aplikacji IT dostępnych na rynku.
3. Jak pracujemy?
Pracujemy w trybie mieszanym: w biurze, u klienta jak i w trybie „home work”.
4. Co z umową o zachowaniu poufności?
W trosce o Twój pomysł i dane wymagane do realizacji kontraktu/projektu możemy podpisać umowę NDA w celu ich ochrony.
5. W jaki sposób zatrudniani są nasi specjaliści IT?
Proces rekrutacji jest wieloetapowy, kandydaci musi wykazać się zakresem uczestnictwa w zrealizowanych projektach teleinformatycznych. Zatrudniamy najlepszych i najbardziej doświadczonych pracowników nie zapominając jednak, że sami również kiedyś rozpoczynaliśmy pracę w dziedzinie IT dając szansę kandydatom będącymi początkującymi adeptami IT. Nasi pracownicy oprócz umiejętności czysto technicznych powinni odznaczać się pełną komunikatywnością, inicjatywą i kreatywnością.
6. Jak długo trwa u nas proces powoływania zespołu projektowego i jak szybko następuje start prac nad projektem dla Klienta?
W zależności od ilości projektów, bieżącego zaangażowania naszym pracowników w aktualnie prowadzone projekty czy też złożoności nadchodzącego projektu prosimy o kontakt w celu sprawdzenia aktualnej sytuacji.