1.    SPOTYKAMY SIĘ

a. Analizujemy potrzeby

b. Opracowujemy ofertę

c. Podpisujemy umowę

2.    WSPÓŁPRACUJEMY/KONSULTUJEMY

a. Przeprowadzamy audyty sprzętu i oprogramowania

b. Zaczynamy współpracę

c. Konsultujemy i doradzamy

3.    PEŁNIMY NADZÓR IT

a. Obsługujemy zapytania i zgłoszenia

b. Modyfikujemy i udoskonalamy procesy

c. Wdrażamy nowe rozwiązania

4.    ROZWIJAMY/WPROWADZAMY DZIAŁANIA PROAKTYWNE

a. Monitorujemy systemy

b. Raportujemy i przedstawiamy wyniki

c. Proponujemy i wprowadzamy udoskonalenia

 

FAQ

1.  Jaka jest nasza stawka godzinowa?

Wysokość opłaty jest związana z przydziałem danego specjalisty do Twojego projektu. Każdy projekt traktujemy indywidualnie, po szczegóły zapraszamy do kontaktu.

2.  W jakich technologiach pracuje SANDS?

Korzystamy z najbardziej aktualnych systemów i aplikacji IT dostępnych na rynku.

3.  Jak pracujemy?

Pracujemy w trybie mieszanym: w biurze, u klienta jak i w trybie „home work”.

 4.  Co z umową o zachowaniu poufności?

W trosce o Twój pomysł i dane wymagane do realizacji kontraktu/projektu możemy podpisać umowę NDA w celu ich ochrony.

 5.      W jaki sposób zatrudniani są nasi specjaliści IT?

Proces rekrutacji jest wieloetapowy, kandydaci musi wykazać się zakresem uczestnictwa w  zrealizowanych projektach teleinformatycznych. Zatrudniamy najlepszych i najbardziej doświadczonych pracowników nie zapominając jednak, że sami również kiedyś rozpoczynaliśmy pracę w dziedzinie IT dając szansę kandydatom będącymi początkującymi adeptami IT. Nasi pracownicy oprócz umiejętności czysto technicznych powinni odznaczać się pełną komunikatywnością, inicjatywą i kreatywnością.

6.  Jak długo trwa u nas proces powoływania zespołu projektowego i jak szybko następuje start prac nad projektem dla Klienta?

W zależności od ilości projektów, bieżącego zaangażowania naszym pracowników w aktualnie prowadzone projekty czy też złożoności nadchodzącego projektu prosimy o kontakt w celu sprawdzenia aktualnej sytuacji.

cisco
citrix
ekahau
ibm
intel
lenovo
hp