SANDS oferuje pomoc serwisową w zakresie:
- Obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej sprzętu serwerowego Dell, Lenovo, HPE
- Obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej laptopów Lenovo, HPE
- Obsługi zgłoszeń w trybach NBD, 7/24/365, gwarantowanego fix-time czy zgłoszeń P1.
Serwis sprzętu serwerowego DELL, LENOVO, HPE
Podstawowy wariant serwisu
Obejmuje pomoc przez telefon, a w razie bardziej złożonych problemów zostaje wysłany serwisant, dokonujący naprawy bezpośrednio u Państwa.
Zakres obejmuje dokonywanie zgłoszeń serwisowych w dni robocze od godziny 8 do 17. W sytuacji, gdy usterka nastąpi poza tymi godzinami pracy, zgłoszenia można dokonać następnego dnia roboczego w godzinach pracy lub przez całą dobę poprzez wiadomość e-mail. W takim przypadku zgłoszenie serwisowe zostanie podjęte następnego dnia roboczego.
Na podstawie zdalnej diagnostyki oraz informacji uzyskanych w trakcie rozmowy lub korespondencji e-mail, pracownik podejmuje decyzję o formie naprawy.
Ten rodzaj gwarancji zapewnia reakcję serwisu na zgłoszenie w ciągu 2 dni roboczych, czyli faktyczna naprawa urządzenia będzie możliwa w drugim lub trzecim dniu roboczym od zgłoszenia usterki.
Serwis o podwyższonym reżimie czasowym
Ten wyższy pakiet usług serwisowych przeznaczony jest dla wymagających klientów, którzy nie mogą pozwolić sobie na przestój systemu. W przypadku tego typu serwisu Klient ma możliwość dokonywania zgłoszeń przez całą dobę, 7 dni w tygodniu korzystając z kontaktu poprzez e-mail / telefon /dedykowaną stronę do zgłoszeń.
W odróżnieniu od podstawowego typu gwarancji serwis podejmuje reakcję nie w następnym dniu roboczym, ale w zależności od podpisanej umowy w ciągu 4 godzin/6 godzin czy NBD od momentu rejestracji zgłoszenia. Dodatkowo czas samej naprawy może być gwarantowany poprzez warunki podpisanej umowy.
Wariant ten powinni wybrać Klienci, którzy nie mogą sobie pozwolić na przestój w firmie.
Koszt części użytych do naprawy jak i samej robocizny w może być pokryty w ramach wykupienia usługi na okres serwisu lub rozliczany/wyceniany w trakcie zgłoszenia serwisowego.
Opcje serwisu
Długość serwisu | 12 miesięcy |
Opcja podstawowa |
Opcja express | Do końca roku |
Opcja podstawowa |
Opcja express |
Zakres serwisu | Serwer + UPS | cena * | cena * | Serwer + UPS | cena * | cena * |
Dyski | Pozostają u klienta | cena * | cena * | Pozostają u klienta | cena * | cena * |
Rodzaj serwisu | Na miejscu u klienta | cena * | cena * | Na miejscu u klienta | cena * | cena * |
Czas naprawy | 2 dni robocze | 2 dni robocze | 6 h | 2 dni robocze | 2 dni robocze | 6 h |
* Wszystkie ceny ustalamy indywidualnie dla każdego klienta, dopuszczamy możliwość negocjacji.
SERWIS LAPTOPÓW LENOVO i HPE
Od blisko 18 lat serwisujemy sprzęt komputerowy klientów indywidualnych oraz firm. Na terenie Warszawy świadczymy usługę bezpłatnego odbioru i dostarczenia laptopa przez kuriera do serwisu i z serwisu. Nasze działania są transparentne, plan działań i koszty przed naprawą ustalamy z klientem zamawiającym serwis urządzenia. Nasi Klienci zawsze otrzymują gwarancję na każdą wykonaną usługę.
Darmowa diagnostyka
Twój laptop przestał działać, nie chce się włączyć, a może uległ zalaniu?
Zgłoś się do naszego serwisu. Nasz wykwalifikowany i zaufany personel dokona szybkiej oceny sytuacji, przedstawi orientacyjny koszt naprawy. Gwarantujemy bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu i akcesorii.
Serwis SANDS specjalizuje się w: naprawach płyt głównych, wymianach matryc, naprawach gniazd zasilania, naprawach układów BGA, naprawach systemu chłodzenia, naprawach obudowy i zawiasów. Dodatkowo świadczymy usługi czyszczenia i konserwacji urządzeń oraz ich rozbudowy i modernizacji.
Serwis SANDS z powodzeniem naprawia modele laptopów marki Lenovo z serii:
ThinkPad, IdeaPad, Yoga
oraz HPE z serii:
Elitebook, Probook
Serwis - FAQ
Jaki jest koszt diagnozy?
Diagnozę wykonujemy bezpłatnie.
Jak długo trwa diagnoza?
Średnio czas reakcji w celu wykonania diagnozy to około 48 godzin od otrzymania sprzętu.
Jaki jest koszt naprawy?
To zależy od uszkodzenia, modelu i typu uszkodzonego elementu. Bez diagnostyki nie jesteśmy w stanie podać konkretnych kwot. Po dokonaniu bezpłatnej diagnostyki, przedstawimy wysokość kosztów do akceptacji naprawy przez Klienta.
Jak długo trwa naprawa?
Jest to zależne od kliku czynników – aktualnego obłożenia pracami naszych serwisantów, od stopnia skomplikowania naprawy, dostępności niezbędnych elementów do wymiany.
Za naprawy, których nie byliśmy w stanie zrealizować nie pobieramy opłat. Jedynie w przypadku serwisu wysyłkowego obowiązuje opłata za odesłanie sprzętu w wysokości aktualnej stawki kuriera DHL.
Co powinienem wysłać/dostarczyć razem ze sprzętem?
Jeżeli jest to możliwe bardzo prosimy dostarczyć nam hasła niezbędne do uruchomienia laptopa i zalogowania się do systemu operacyjnego, zasilacz/ładowarkę do laptopa, płyty CD/DVD z systemem operacyjnym oraz klucze licencyjne - jeśli jest to wymagane.
Jak zapakować laptopa do transportu?
Laptop to dość czułe, niewielkich rozmiarów urządzenie elektroniczne, wymaga bezpiecznego i dobrego spakowania do transportu. Jeśli posiadasz oryginalny karton od laptopa to będzie to najlepsze rozwiązanie. W pozostałych przypadkach zapakuj laptopa w pudełko zastępcze. W miarę możliwości obłóż go folią bąbelkową, gazetami lub styropianem.
Czy stracę moje dane jeżeli dysk twardy uległ awarii?
Jeżeli dysk twardy doznał fizycznej awarii lub uległ logicznemu uszkodzeniu, zawsze pozostaje możliwość odzyskania danych. Podkreślamy jednak, że odzyskiwanie danych jest czasochłonne, związane z dodatkowymi kosztami oraz nie daje gwarancji w 100% odzyskania wszystkich danych z komputera. W przypadku awarii HDD komputera, serwis SANDS zawsze informuje Klienta, przedstawia mu możliwości naprawy lub odzyskania danych oraz uzgadnia dalsze kroki postępowania serwisowego.
Czy stracę moje dane z laptopa?
Zazwyczaj nie. Nie formatujemy HDD bez potrzeby. W przypadku konieczności zainstalowania systemu SANDS kontaktuje się z Klientem i pyta o ważność danych na laptopie. W przypadku odpowiedzi twierdzącej, istnieje możliwość zgrania danych np. na płytę CD/DVD lub pendrive. Wyjątek stanowią awarie fizyczne lub logiczne HDD. W przypadku awarii dysku twardego SANDS kontaktuje się z Klientem i ustala dalszy scenariusz naprawy włączając lub wyłączając odzyskiwanie danych.
Klientom SANDS zawsze doradzamy przed dostarczeniem urządzenia do serwisu samodzielne zgranie ważnych danych. Regulamin dokładnie określa kwestie właściwego zabezpieczenia danych przed oddaniem do serwisu i zgodę klienta na nie roszczenie żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.
Czy otrzymam fakturę za naprawę?
Jak najbardziej, jesteśmy legalnie działającą firmą.
Czy mogę liczyć na gwarancję na naprawę?
Tak, każda nasza usługę obejmujemy gwarancją. Długość naprawy pogwarancyjnej to zazwyczaj 6 miesięcy, w przypadku zalania laptopa okres ten jest ustalany dla każdego przypadku indywidualnie.